9.4/10
★★★★★
basée sur 218 avis publiés

Derniers avis clients negatifs

1/5
★☆☆☆☆
Dear Loutsa team, I hope this message finds you well. I wanted to let you know that I am utterly dissapointed by the product purchased. This seems like a joke for such a good looking brand to make such mistakes. I have purchased pack of Filter Trio (3 by 250 gr) I want to be objective so here are main issues: 1) the coffee has been ordered on 8 of august. Received 13 of august. The packs of coffee are roasted on 20th and 23 of July (!!!). 19 days old coffee is OK only if the package allows it. But not 5 star for a specialty torrefacteur. The issues combine: 2) the package is bio paper (really nice for nature i guess) but it is not vacuum at all. It is just a paper with wax. And what happens with coffee for 20 days in paper bag ? It becomes Stale - a bad one, not tasting good. That is EXACTLY how the coffee arrived. All 3 packs of it. Smelling bad and not a single aroma note! 3) the "best" part is - all 3 packs of Filter coffee have arrived....with super dark roast for espresso. I can send you a picture how the filter roast should look like. MAYBE it was intentional - the coffee you sell should have darker roast (all 3 of the them apparently). But i have tried 3 methods so far with temperature from 86 to 96 degrees (espresso, aeropress and orea filter) - all tasted as bad as it can be. This is NOT a filter coffee. I am really sorry maybe this is offending, but I happened to try better coffee purchased at supermarket. And for the price - this is ridiculous. I really wish i did not order 3 packs right away. Ps. Your website looks really good. I was sold on it. Unfortunately
Reviewer icon
Muravev K. (acheteur vérifié)
Le
suite à un achat du 08/08/2024 
1/5
★☆☆☆☆
Livraison longue !
Reviewer icon
Ahmed Y. (acheteur vérifié)
Le
suite à un achat du 09/08/2024 
1/5
★☆☆☆☆
Bonjour, Je comptais faire un cadeau à quelqu'une. J'ai bien été prélévé de 79E et j'ai bien la facture daté du 29/12/23 numéro 52514, mais la personne n'a jamais rien reçu. On vous a donc relancé une première fois sans résultat. Donc J'ESPERE VIVEMENT que vous allez corriger l'adresse que j'ai envoyée avec un caractère accentué par erreur en "yse.borella@gmail.com". En l'attente de votre retour. Yves Glikman
Reviewer icon
Yves G. (acheteur vérifié)
Le
suite à un achat du 29/12/2023 
Réponse de Loutsa Torréfacteur
Le
Bonjour Yves,

Je viens de vous faire un mail avec les informations pour échanger.
Bien à vous
Emilie
1/5
★☆☆☆☆
Vous avez déjà reporté 2 fois la séance d'initiation à la caféologie
Reviewer icon
Anne T. (acheteur vérifié)
Le
suite à un achat du 03/12/2021 
Réponse de Loutsa Torréfacteur
Le
Bonjour,

Veuillez nous excuser pour ces reports, comme vous le savez notre torréfacteur à Saint Placide était en panne et la partie torréfaction constitue un moment important dans l'atelier. Nous avons donc préféré reporter.

Heureusement vous avez pu vous réinscrire sur une nouvelle date qui cette fois aura bien lieu 🙂. On espère que ça vous plaira !

A bientôt
La team Loutsa ☕