URS WEARBEAR Note globale

7.5/10
★★★★☆
basée sur 34 avis publiés 10 1

Derniers avis clients neutres

3/5
★★★☆☆
We had no updates given from an order placed before the new year. If you had just told us things were going to be delayed we would have been fine. Instead we got no answers to emails or messages for about 6 weeks. Bad customer service guys. Makes us hesitant to place another order online anytime soon. We love your gear. But not the service.
3/5
★★★☆☆
Erreur dans les items commandés. Aucune confirmation après achat. La livraison avec UPS laisse vraiment a désiré. Mais excellent produit
3/5
★★★☆☆
La commande est arrivée incorrecte. la bonne quantité de masques est apparue mais ils n'étaient pas les bons.
3/5
★★★☆☆
Le service est courtois et les produits sont de grande qualité en plus d’être confortable. Par contre l'accessibilité à entré en communication avec le marchant à été difficile. Une fois le premier contact établis les réponses étais rapide. Les services de fulfillment on besoin d’un peu de travail afin d’éviter les erreurs de commandes. J’acheterai leur produits a nouveau en raison du confort mais j’attendrai un peu pour leur permettre d’améliorer le fulfilment et la livraison.
2/5
★★☆☆☆
This is the second time I have had issues with the merchandise. I placed my order at the beginning of June and just finally received it after having been sent a second time. I understand it may have been held up at the border for customs, but even when I received the second order it was incorrect from what I did order. The first time I bought merchandise from this company, the logos fell off the items after the first wash.